wtorek, 21 marca 2017

WITAJ WIOSNO

W końcu jest moja UKOCHANA WIOSNA <3 Uwielbiam tą porę roku i dziś przywitałam ją jak kolorowy ptak. Czas przebudzić się z zimowego snu. Na przekór przesileniu wiosennemu wziąć się w garść. Codziennie to sobie mówię od jakiegoś czasu. Jest postęp i to mnie cieszy, ale jeszcze wiele przede mną. Jest mnie mało w sieci bo od kilku tygodni sprzęt mi się buntuje. Zaczęło się od laptopa - skończył dwa lata więc wiecie o co chodzi koniec gwarancji to i sprzęt przestaje działać jak powinien. Ogarnianie bloga na telefonie dla mnie nie do przejścia (choć może i ja się zaskoczę?) ale on też  kilka dni temu zaskoczył mnie spuchniętą baterią - to na szczęście udało się szybko załatwić. Z lapkiem nie będzie tak łatwo bo to grubsza sprawa a zbędnych funduszy no jakoś brak :( Kontem mam nadzieję jakoś uda się działać. Tymczasem zapraszam na mój instagram, gdzie mnie ostatnio najwięcej klikajcie @mystylemylife_asia :) 







Jeansy - H&M
t-shirt, sweter, torebka - nn
kurtka - goodlookin
buty - reebok
okulary - Sansaya




Powyżej moja bieżąca stylizacja paznokciowa. Mój zestaw startowy Semilac możecie zobaczyć TU KLIK

Do tej stylizacji użyłam lakiery hybrydowe Semilac:
- baza
- top klasyczny
- top total mat
- 185 Majesty Walz
- 094 Pink Gold
- 050 French Vanilla

17 komentarzy:

  1. Piękne kolory ! Widać, że już wiosna zawitała :)

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chcę już wiosnę więc przywołuję ją kolorami ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Fajna stylizacja:) Manicure świetny, pozdrawiam!:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ten odcień różu... obyś szybka dała sobie radę z lapkiem, ale wiadomo technologia... pozdrawiam. jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że ze względu na brak funduszy szybko się ta sprawa nie rozwiąże :( pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. ile pomponów, uwielbiam je :)
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też uwielbiam te bąble ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam wiosenne stylizacje :) W tej najbardziej spodobał mi się sweter :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to mój ulubiony ostatnio fason :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. super wygodny codzienny look :) buty wyglądają na bardzo wygodny a kolor kurtki mnie urzekł - uwielbiam fuksję www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Faktycznie look bardzo wygodny - na co dzień to właśnie na wygodę stawiam :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Kurtka zwłaszcza przypadła mi go gustu. Przydałaby się w mojej szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Grażynko, że kurtka Ci się spodobała :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. U mnie przygotowania do wiosny też idą pełną parą! Już były zakupy i przegląd garderoby :) Teraz tylko trzeba poczekać na cieplejsze dni!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...