sobota, 21 maja 2016

TYGODNIOWY PRZEGLĄD SETÓW I NIE TYLKO ;)

Jakoś ostatnio nie składa się, żeby zrobić więcej zdjęć stylizacji. Dużo czasu spędzam w ogrodzie. Tworzymy go od 2 lat a nadal roboty jest sporo, ale widać już początek końca :) Później zostanie plewienie i cieszenie się wzrostem roślin :) Nie ukrywam, że sprawia mi to dość dużą radość a nigdy bym nie powiedziała, że jarać mnie będzie grzebanie w ziemi :) Dzisiaj nietypowy post bo przegląd stylówek z ostatniego tygodnia widzianych w lustrze. Ale nie tylko outfity znajdziecie w zdjęciach poniżej. Zapraszam :) 





Moje ukochane konwalie <3






Łupy z Biedronki ;)


4 komentarze:

  1. Szara narzuta przepiękna ;)

    U mnie nowy post! Zapraszam http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam cierpliwie aż nasz dom już będzie gotowy i będę mogła grzebać w ziemi i tworzyć ogród uwielbiam marze by mieć taką oazę spokoju pięknej przestrzeni :)) stylizacje hot ! hot !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...