czwartek, 21 listopada 2013

JESIENNE SŁOŃCE

Jesienne słońce na wagę złota. W tym niezbyt lubianym przeze mnie okresie jesienno-zimowym każdy słoneczny dzień jest jak nagroda. Cieszy jak mało co :) Nie ukrywam, że gdy za oknem ciemno i buro to ciężko znaleźć mi motywację do jakichkolwiek działań. Za to każdy słoneczny dzień witam uśmiechem :) Myślę, że w kwestii pogodowej aury i jej oddziaływania na nasze samopoczucie nie jestem odosobniona :)
Jeśli chodzi o zestaw to dwa elementy ze skóry eko ramoneska i spódnica zostały uzupełnione koralową bluzą z nadrukiem. Ciekawa jestem jak Wam się podoba to połączenie?? Zostawiam Was ze zdjęciami i zmykam uzupełnić aukcje allegro, bo ruch w mojej szafie trwa ciągle :) Zapraszam Was do przeglądania ===> MOJE AUKCJE KLIK














Ramoneska - Paris Sweewe
Bluza - SH
Spódnica, torebka - allegro
Rajstopy - Gatta
Botki - Reserved

11 komentarzy:

  1. świetna spódniczka i kurtka!!super zestaw!!eh a juz teraz trzeba cieplejsze ciuchy wkładać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna spódniczka!
    Ciekawy blog, dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. :-); fajnie ale zabrakło mi zdjęcia ze zdjętą ramoneską ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglada koral z czernia, a spodniczka jest super!
    Sloneczka zazdroszcze - u mnie dzis zaczal padac snieg:((
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look. Zwłaszcza kurtka i spódnica przypadły mi do gustu:-)

    Zapraszam do mnie na konkurs: http://starszadziewczyna.blogspot.com/2013/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia , zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! przyznaję, że bluzka genialna !^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...