sobota, 3 sierpnia 2013

ZNOWU DENKO PLUS FILMIKI FRYZURKOWE

Hej

W ostatnim czasie bardzo szybko przybywa mi pojemników po zużytych kosmetykach... albo ten czas tak szybko leci??? No nic dzisiaj znowu trochę denka Wam pokażę a na koniec posta kilka filmików z fryzurkami :)





Szampon przeciwłupieżowy Head&Shoulder plus Lactacyd - już było o tych produktach, więc krótko jestem na tak.

Głęboko oczyszczająca maseczka przeciw wągrom Avon - Bardzo fajna maseczka, może nie usuwa 100% zanieczyszczeń, ale w porównaniu z innymi maseczkami radzi sobie za zapchanymi porami bardzo dobrze. Dzięki jej zastosowaniu skóra jest gładka, oczyszczona a pory zwężone. Najlepsze efekty przy regularnym stosowaniu. Jestem na tak

Odżywka Head&Shoulders jedwabista miękkość - jeśli szukacie "niekończącej się odżywki to tę mogę w 100% polecić :) Służyła mi przez ok. 9 m-cy - stosowana co 2 mycie na zmianę z inną. Podczas gdy te z drugiej zmiany wymiękały i się kończyły ta wydawała się być nie do zdarcia. Włosy po jej użyciu mięciutkie i delikatne w dotyku, co przy moich sztywniakach jest dużym sukcesem :) Jestem na tak :)

Delikatny nawilżający płyn do mycia ciała Avon - Jeśli chodzi o zastosowanie go jako żel pod prysznic to u mnie sprawdza się średnio - słabo się pieni i zapach dla mnie bez rewelacji. Ostatnio jednak używamy go zamiast mydła w płynie. Wychodzi taniej a nie podrażnia i nie wysusza skóry jak inne. Jako mydło jestem na tak. 


Żele pod prysznic Avon Senses i płyn do kąpieli Avon - Już były - jestem na tak

Odżywka regenerująca do włosów suchych i zniszczonych Avon - bardzo ją lubię i na pewno kupię :)

Zmywacz do paznokci Avon - całkiem przyzwoity i wydajny, choć cena może odstraszać :)


Szampon/żel pod prysznic i płyn do kąpieli w jednym Bobini - bardzo fajny i wydajny żel dla dzieci o trzech zastosowaniach. Cena przyzwoita już kupiłam kolejne dwie butelki :)


Błyszczyk do ust Avon i wysuwana konturówka do oczu Avon - Dwa godne polecenia produkty. Błyszczyk ma mój ulubiony kolor jeśli chodzi o usta, natomiast kredka jest bardzo trwała.

Tusz 3D z Marizy - pisałam już kiedyś o nim na blogu. Jak widać opakowanie źle zniosło próbę czasu. Natomiast sam tusz mile mnie rozczarował. Bardzo wydajny ok. 5 m-cy. Im dłużej go stosowałam, tym fajniej wyglądały rzęsy :) 


Krem aktywnie liftingujący Anew Avon - Rezultaty stosowania fajne, choć nie na tyle rewelacyjne bym wydała kolejny raz tyle forsy na krem :)


Puder HD E.L.F. - dość fajny choć po obietnicach producenta spodziewałam się lepszych efektów na skórze. Teraz mam puder z Marizy pokusiłabym się o stwierdzenie, że efekt ciut lepszy i to za połowę ceny elfa. Zobaczymy jak będzie dalej. 


Płatki Cleanic - już były, póki co jestem na tak :)

Poniżej fryzurki i filmiki jak je wykonać. Docelowo będą 4 ale mój laptop odmawia współpracy przy tak wysokich temperaturach, więc póki co zdjęcia i dwa filmiki. Wszystkie moje filmiki możecie znaleźć w zakładce MOJE VIDEO u góry strony :) Enjoy












Po upięciu powyższej fryzurki powstaje kok :)






11 komentarzy:

  1. Świetne fryzurki! Ale tym razem, chyba nie na córki włosach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tym razem pomagała mi nieco mniej niecierpliwa modelka ;)

      Usuń
  2. spore denko i fajne fryzurki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ranyyy, zakochałam się w tych pięknych fryzurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fryzura jest przepiękna! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. oj uzbierało się tego trochę:)

    śliczne fryzurki:)

    ps. jak pisałaś o tym tuszu. nie można się mile rozczarować:) raczej mile zaskoczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful hairstyles..

    Maybe we can follow each other!!
    Happy weekend..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe denko :) Piękna fryzurka...

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo tego:) uwielbiam takie fryzurki, pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for the lovely comment, loving the hair tutorial!

    xoxo Akinyi
    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...