czwartek, 4 lipca 2013

BIAŁY AŻUR

Hello

Dzisiaj bez rozpisywania padam na ryjek. Zestaw typowo letni. Białe spodenki, które na swój czas czekały od zeszłych wakacji plus bluzeczka w mocnym pomarańczowo-czerwonym kolorze. Do tego biała torebka i szpilki, które ostatnio pojawiają się u mnie dość często :) Kilka dodatków i gotowe :) 

Jak spędzacie te upalne dni?? Ja z dzieciakami całe dnie w ogródku mają niezłą frajdę :)

pozdrawiam cieplutko







Bluzka - H&M
Spodenki - Blend She
Torebka - David Jones
Okulary - Firmoo
Zegarek i bransoletki - Avon
Bransoletka z kryształkami - Iloko.pl
Szpilki - Vices



Follow on Bloglovin

Asia1313


my style, my life


22 komentarze:

  1. cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzka, bardzo ładnie wyglądasz w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny letni zestaw. Co do spędzania czasu, to ja go spędzam w pracy... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne buty ;) wyglądasz jak modelka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu wyglądasz super !Spodenki świetne :)
    Ja na leżaczku wygrzewam tyłek, jest cudownie !:*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas jesien:-/ a zestawik bardzo mi sie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor i fason bluzeczki;chociaż mi jako facetowi w pierwszej kolejności rzucił się ten cudny kolor i do tego bardzo fajna bransoletka ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. OOooooo :) dobrze znana mi okolica :) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny zestaw :) na upały idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka by się spodobała mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo ładnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ah te nogi ^^ super stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog;) Dodaję do obserwowanych, liczę na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna, miejska stylizacja. Idealna na niedzielny spacer c:

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny zestaw!!! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kolorki i urocza bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrawiam serdecznie Jaworzno ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...