poniedziałek, 13 maja 2013

PRZYPOMINAJKA...

Hejka

Kochane już tylko do soboty czekam na Wasze zgłoszenia do mojego rozdania. Możecie się zapisywać TU ROZDANIE. Liczę na to, że niewielka liczba osób, które się zgłosiły szybko się powiększy i nie będzie konieczności przedłużania terminu. A tak nawiasem mówiąc to tak mało zgłoszeń jest dla mnie zjawiskiem zastanawiającym. Nagród dużo wg mnie całkiem fajne i przydatne rzeczy, wymagania niewielkie a zgłoszeń mało :( macie jakieś wskazówki co jest nie tak?? Sama biorę udział w różnych candy i czasem przeglądając blogi trafiam na rozdania, w których jak dla mnie szału nie ma a zgłoszeń całe mnóstwo :/ Mimo wszystko zapraszam serdecznie :D

ROZDANIE U my style, my life

8 komentarzy:

  1. Dziwne, takie fajne rzeczy:( Nie znają się być może:)) ja wzięłam udział :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już wzięłam udział i chcę te cuda, a głoszeń mniej to lepiej dla nas - uczestniczek :D Nie znają się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak rozumiem, że im mniejsza konkurencja tym lepiej dla Was, ale warunkiem ważności rozdania jest to, że zgłosi się minimum 50 osób... więc trzymam kciuki :)

      Usuń
    2. oj szkoda by było jakby się nie odbyło ;(

      Usuń
  3. Ja niestety mam uczulenie na avon wiec nie biore udzialu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie umiem wszystkich wymagan spelnic..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ci sprawia kłopot?? może pomogę... :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...