piątek, 4 stycznia 2013

SZARO, BURO, ZIMNO ...

Hello

Piękna pogoda uwieczniona na zdjęciach z poprzedniego posta minęła szybko jak sylwestrowa noc, ustępując miejsca bardzo nieprzyjemniej aurze :( Za oknem deszcz sam lub w połączeniu ze śniegiem, porwisty zimny wiatr jednym słowem masakra. Mój organizm w takie dni odmawia posłuszeństwa i nawet podwójna kawa nie jest w stanie zmusić go do prawidłowego działania. Powieki ciężkie, nic się nie chce tylko SPAĆ... A jak Wy czujecie w taką pogodę??

Dzisiaj zdjęcia zrobione jakiś czas temu. W zestawie pojawiła się jedna z moich ulubionych sukienek na sezon jesienno-zimowy. Wykonana z cieplejszego materiału z pepitkowym wzorem, bardzo wygodna. Kolorowy sweterek, komin, getry i kozaczki - Prosto, wygodnie i ciepło. Nie mogło również zabraknąć okularów przeciwsłonecznych, ostatnio noszę je nawet w pochmurne dni - cóż znaczy przyzwyczajenie :) Więcej na temat okularów, które pojawiły się w tym zestawie TU

 









Kurtka - Zara
Sukienka - Atmosphere
Sweterek  - sh
Rajstopy - Gatta
Getry - Calzedonia
Kozaki - Stradivarius
Torba - Avon
Okulary Firmoo

Już wkrótce kolejne rozdanie - bądźcie czujne ;)

Pozdrawiam



12 komentarzy:

  1. Dołująca pogoda :/. No to będę czujna :)

    Ps.
    U mnie jest teraz rozdanie, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest cudowna! Świetnie komponuje się z chustą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukieneczka. U mnie tez szaro i buro i kawa tez nie dziala;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. getry,kozaki i torebka super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie taka pogoda też działa niekorzystnie. Ciężko funkcjonować gdy głowa pęka.

    Sukienka jest super. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia, nominowałam Cię do zabawy "Liebster Blog"
    Szczegóły u mnie, pozdrawiam Alice

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna sukienka, podoba mi się połączenie z różową bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylówka;) masz dość takiej pogody? zapraszam na posta zimowego u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience :) Fajnie, że dodałaś róż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...