środa, 30 stycznia 2013

PRZYPOMINAJKA I WARIACJA PAZNOKCIOWA :)

Hello

Jak w tytule chciałam Wam dzisiaj przypomnieć a za razem zachęcić do udziału w moim rozdaniu noworocznym, które kończy się jutro. Do zgarnięcia fajne rzeczy więcej szczegółów ===> TU

Oczekuję z wielką niecierpliwością na 100 obserwatora mojego bloga. Bardzo się cieszę, że wkrótce będzie Was trzycyfrowa liczba :) Bardzo jestem ciekawa kto mnie uszczęśliwi specjalnie, bo każda kolejna osoba przynosi mi wiele radości :D

Dzisiaj w przelocie między kuchnią a łazienką postanowiłam namalować coś na moich paznokciach. Poniżej zamieszczę fotki pazurków oraz lakierów, których użyłam. Zrobię to z pełną świadomością, iż może zalać mnie fala krytyki, bo pazury nie są idealne. Mnie się nawet podobają bo są takie śmiechowe :) Następnym razem na pazury w ciapki wybiorę jaśniejszy lakier bazowy. Tak więc Kochane zostawiam Was ze zdjęciami i bądźcie wyrozumiałe, bo to pazury nieperfekcyjnej pani domu :) 












7 komentarzy:

  1. Super efekt Asiu :)Fajnie wyglądają !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci to wyszlo! Ja jestem zbyt niecierpliwa i nie nadaje sie do takich rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne paznokcie i bardzo ładne kolorki lakierów.

    http://ladyindefinite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne kolory:)

    ps dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne kolory:)

    ps dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...