wtorek, 6 listopada 2012

DAMSKO-MĘSKA W TOWARZYSTWIE PANTERY

Witajcie:)

Od kilku dni pogoda nas nie rozpieszcza. U mnie zimno, buro a wczoraj cały dzień padało :(  Weny nie mam do niczego... Dlatego dziś nie rozpisując się za wiele zostawiam Was ze zdjęciami z niedzieli i do następnego razu pozdrawiam ciepło :)








Płaszcz - Zara
Spodnie - H&M
Koszula - Allegro
Szelki - Allegro
Krawat  - szafa męża :)
Torebka - Avon
Buty - Allegro


Jeśli chciałybyście wyrazić poparcie dla moich stylizacji, lub pokazać swoje pomysły zapraszam do odwiedzenia strony i głosowania :)

5 komentarzy:

  1. No niestety, pogoda nie rozpieszcza.. Ale fajne te szelki plus ładne buty
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna stylizacja...ja tez mam w glowie sesje z krwatem ale nie mam weny zeby ja zrobic hehe...jesienne lenistwo:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw
    cudowny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O ho ho ... Pięknie Ci w męskim wydaniu... bardzo mimo wszystko kobieco :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...